Óriási napom volt ma. Reggel bementem dolgozni, beértem időben, a kollégám marha jó fej volt, a főnökömmel a fél délelőttöt átdumáltuk, dél körül elugrottam suliba (Állatrendszertan előadás) meghallgattam a Gephyrea család jellegzetességeit, és zootaxonomiai sajátosságait, ráadásul az überszigorú Ilosvay hallgató-szivató kérdéseire is nagyjából elfogadható válaszokat tudtam visszapattintani. Ezek után visszamentem a munkahelyemre, eldumálgattunk egy kicsit, aztán mentem egy megbeszélésrea klubba. Fontos átalakítások vannak most folyamatban nálunk, csinálunk egy alapítványt, aminek az elnöke 2 hete lemondott, mert rájött, hogy nem bírja idővel a teendőket, úgyhogy új ember után kellett nézni, és sikeresen megtaláltuk az alkalmas személyt. A papírokkal való szaladgálás ezek után kitette a délutánt. Mindenesetre sikerült minden, holnap jönnek Pestről és intézik az alapító okiratot, meg a többit...

A nap fénypontja a 7 órás futásom volt, Orsikával, egy régi barátommal kimentünk a Ligetbe, és 1 órát intenzíven futottunk, a végén megnyomva egy kicsit a ritmust... valami hihetetlenül kiütöttem magam, de annál jobb volt megérkezni haza, forró fürdőt venni, és megállás nélkül inni az ásványvizet! :) Ez a m

Tibi barátomék hívtak, hogy menjünk le az egyik helyre szétnézni (Retro Klub), mondtam neki, hogy még térjünk vissza rá, hát majd kiderül, bár túl sok kedvem nincsen mrá, inkább pihennék.

JA! Tegnap jött meg egy könyv, amit neten rendeltem "Bácskai Júlia - Akit a kalapból kihúztál - A párkapcsolatok pszichológiája" címmel, amit elkezdtem olvasni, hát valami szenzációs egy könyv, csak kár hogy 196 oldal (kisalakú), úgyhogy tegnap a negyedét elolvastam. Nagyon tanulságos azoknak, akik szar kapcsolatban élnek most is, vagy szar kapcsolatból léptek ki, csak nem ismerték be maguknak. Rengeteg kimondatlan, vagy bizonytalan dolgot leír amiket vagy nem tudtam idáig eldönteni, vagy nem ismertem be a korábbi kapcsolatomban, illetve pozícionálja benne a pasikat és a nőket, hogy ki hogyan viselkedik egy kapcsolatban.

A múlt héten rendeltem egy másik könyvet ugyanettől a kiadótól, a "Boldogtalan párkapcsolatok" címmel amit Baktay Miklós és Zelka, a Csernus doki, Kaló Jenő, és a Popper Péter írtak, az sem rossz, a Mesterkurzus előadásokon lhangzottak vannak lényegében könyve foglalva, és típikus prákapcsolati problémás eseteket boncolgatnak különböző szemszögből. 

Nem akarok reklámot csinálni ezeknek a könyveknek, de kurva sokat segítettek! :)

Na megyek, és megnézem a Deceptiont mégegyszer..:) És jó most egyedül! (ja csak hogy a TV-t mondjam, a Seniorita Szöszi című rendkívül tanulságos műsor megy, megtanultam, hogy nem szabad máskor előfizetni a kábeltévére). 

A bejegyzés trackback címe:

https://geriszan.blog.hu/api/trackback/id/tr87689894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása